tisdag, februari 14, 2006

Kultur

I dag kl 12.00 släpptes nya biljetter till "Fröken Julie" på stora scenen på Dramaten. Jag stod beredd och kunde via internet boka biljetter till mig och min M. De kostade 230 kronor per person. Det är så sjukt billigt. Jämför med musikal på privatteater, middag på krogen, bio...

Jag betalar gladeligen skatt åt svenskt kultur om jag får gå på landets finaste scen och sen landets bästa skådis för så lite pengar.

Övrigt:
Jag var på TT Spektra och kollade in utsikten. Vinkade på Niklas.
Jag och Måns åt sill/köttbullar på Operakällaren i kväll och pussades eftersom det är Valentins dag.

Hoppas ni också hade en romantisk dag. Nu ska här jökas.

2 Comments:

Blogger malin said...

Hoppas sexet var bra!

15 februari, 2006 11:46  
Blogger Hannah said...

Ja.Alltså. Jag är realist. Vi var för trötta. Men vi kramades mycket. :)

15 februari, 2006 23:24  

Skicka en kommentar

<< Home