måndag, februari 20, 2006

Svullen näsa

Igår tog Hannah med mig på den mycket fina tillställningen "Sveriges 125 mäktigaste kvinnor" där det var meningen att vi skulle dricka lite champagne, networka lite med de mäktiga och få en goodybag och gå hem.

Det visade sig vara en tre rättersmiddag med gala och underhållning. Vi minglade inte så mycket, men vi drack desto mer. Vilket märktes när jag skulle gå på toaletten. På Berns har de stora glasdörrar. Dom är ganska genomskinliga. Jag gick rakt in i en.

Som tur var tittade alla på scenen, utom en mingelfotograf. Hon såg alldeles förskräckt ut. Jag började gapskratta. Och Tarras-Wahlberg som jag sen träffade i trappan tittade på mig som jag vore galen eftersom jag gick och skrattade för mig själv.

1 Comments:

Blogger Hannah said...

Men visst är det härligt med eftermiddagsfyllor!

23 februari, 2006 18:23  

Skicka en kommentar

<< Home