onsdag, mars 01, 2006

Aaahhh!

Mycket bra Malin, att boka bord på MississippIn. Deras sidecar var förträfflig. Tonfisken med spenat och chili - och ingefärasås likaså. Men sauvignon blancen från Geelong var i smörigaste laget. Chokladfondant till dessert med en stänk limoncello har ju ingen dött av heller. Härligt att bli tipsy.

Annars:
Resume och bladet rajtar vår Petterstory i dag. Bra. Läs mer här.

Och:
Jag har inhandlat en ny vårfräsch canvasväska. Och en söt liten blus. Och en söt liten kofta som jag tänkte breaka hos Malin på lördag. Jag har tappat allt förstånd och tror att jag är miljonär.

3 Comments:

Blogger malin said...

Håller med. Mississippi Inn var helt ok. God men lite mesig chili.

Och det var en snygg väska. Du behövde ju den!

02 mars, 2006 11:27  
Blogger Sofia said...

Man KAN INTE ha för många väskor, så är det bara.
Min grillade red snapper var helt okej igår, men deras Hush puppies var sååååå goda. Mums!

02 mars, 2006 16:25  
Blogger Hannah said...

Det var ju kändistätt också. Amelia och Torbjörn och hon som syr sneakers på tv 4.

03 mars, 2006 21:53  

Skicka en kommentar

<< Home