måndag, mars 06, 2006

Jag - en mes

Insåg att jag i förra inlägget outade min geekigaste sida.
• Ja, jag inte bara läser X-men, förutom SvD är det den enda tidning jag prenumererar på. Jag har läst dem sedan de kallades X-en och såg ut så här.

• Ja, jag spelar tv-spel. Jag ska snart, när R återlämnar min konsoll, spela klart Prince of Persia. Och sen ska jag börja på Shadow of the Colossus (som min bror laddat ner och kommer ge mig i helgen, hoppas jag).

• Ja, jag älskar filmer baserade på tv-spel och serier. Såg om X-men 2 igår kväll. En sån njutning.

4 Comments:

Blogger Rolf Elfström said...

Oj, en kvinna som både läser X-Men och spelar tv-spel... du måste vara ett unikum. Synd att du inte är singel. ;)

06 mars, 2006 20:19  
Blogger Måns said...

Malin: Här finns trailern för X-men III.

07 mars, 2006 13:50  
Blogger malin said...

Cool. Verkar faktiskt som om storyn är en blandning av gammal X-men och det den senaste tidningen, den jag läste i badet.

07 mars, 2006 21:25  
Blogger Hannah said...

Ignorerar du helt den lilla flörten i det första inlägget, Malin? :)

07 mars, 2006 23:00  

Skicka en kommentar

<< Home