onsdag, april 26, 2006

Isle of Skye – helt fantastiskt


Jag och M tog en tur till Isle of Skye i helgen, eftersom en av M:s arbetskamrater sa att det var ett bedårande ställe. Och det var det...

Vi åt god fisk, vandrade uppför ett berg till snögränsen och bara njöt av naturen. Det var helt fantastiskt hur vackert och dramatiskt det är. Som det där Skottland jag bara hört talas om förr.

På vägen dit stannade vi till vid Loch Ness, men sjöodjuret visade sig inte.

Uppdatering: Ni kan titta på fler foton på min sida på Flickr

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Var in och kollade på bilderna. Shit vad vackert! Kanske läge att åka dit även om man har bebbe…

26 april, 2006 17:08  
Blogger sannan said...

Supernajs! Har också kollat in alla bilderna... och saknar bara lite Malin och Marc på dem. Sist fick man se en Malin i snygg klänning utan huvud, nu ingen Malin alls...

26 april, 2006 20:26  
Blogger malin said...

Det beror på att jag bara visar bilderna där vi syns för vänner. Jag skickade en inbjudan till er. Logga in med hjälp av den.

Har ni inte fått den, mejla mig.

27 april, 2006 14:54  

Skicka en kommentar

<< Home