onsdag, juni 28, 2006

Massa(h) saker

Midsommar var en truimf. Sanna och Johan är oerhört begåvade festfixare. Kul att alla kom - Fia och N - ni var saknade. Många peakar blev det. Och mycket snack om Tom Cruise. Och MYCKET mat och vin och öl och... Johans grymma mojitos satte dock sina spår på vissa. Lite gnälligt på lördagen tycker jag nog. Tack för helgen alla! Nedan syns det rådande solglasögonmodet Söderhamn '06.












Andra bra saker. Reafynd: En ursöt vit kortärmad blus från Rützou. Ett par söta sommartopar på Zara. En beige trenchcoat från Celina (fyndade i en tantaffär - nu ser jag ut som Lois Lane).















Bra bok som jag läste ut på tunnelbanan i dag: "Allt är upplyst" av Brooklynbon Safran Foer. Har blivit film med Frodo i huvudrollen.














En ny favorit är L'oréals nagellack Resist & Shine. Jag tycker att det är skittråkigt att måla naglarna för det blir aldrig snyggt. Men med denna var det lätt och det håller skitbra. Jag har kört stadigt på mina mörka vinröda i vinter och varvat med världens bästa:














I nyansen 167 Ballerina (ljus-ljus rosa) - som ger en fräsch - nästan vit look. Perfekt för alla längder på naglarna.














Nelly Furtados "Loose" kommer att bli sommarens soundtrack. Hurra vad bra!

Torsdag: Filippa K:s sommarvisning 2007 (!).
Lördag: Festa loss i Gbg.
Söndag: Robbie Williams på Ullevi!
Måndag: Jobba på red i Gbg.

1 Comments:

Blogger malin said...

Safran Foer är bra. Läste boken Extremely loud and incredibly close i våras.

Fantastisk rolig och samtidigt tragisk bok om en pojke som förlorade sin pappa på sept 11 och nu letar efter låset en nyckel han hittade i pappans garderob låser upp.

02 juli, 2006 00:29  

Skicka en kommentar

<< Home