onsdag, augusti 16, 2006

Mina älsklingar



Förstås N och Hillevi. Söt bild va!
Men min senaste älskling är nu den till slut inkopplade tvättmaskinen.
Visst, den stank rätt rejält när vi öppnade luckan och skulle dra i gång den, så jag har fått köra den tom på högsta värmen med citronsyra och grejer för att få den luktfri...
Men nu är den igång. And I´m loving it!

Tänk att man kan bli så glad över en maskin. Jag blir nästan lika varm i hjärtat som när vi köpte handdamsugaren.
Och när jag kom hem igår efter en lunch på stan med Linda och Åsa så hade N plockat undan i hela lägenheten. Jisses! Det kallar jag kärlek!

2 Comments:

Blogger Andrea said...

Jag blir galen! Hillevi är ju så sjukt söt! Särskilt efter gårdagskvällen när hon var värsta ängelbebin. Jag beställer en kopia av henne, tack.

17 augusti, 2006 15:04  
Blogger Hannah said...

Jaaa. Eller "Herre Gud" som Måns sa när han fick se bilden. Han var grymt avundsjuk att jag fick leka med Hillis 2 dagar på raken!

Man blir ju nästan lite sugen. ;)

18 augusti, 2006 12:01  

Skicka en kommentar

<< Home