tisdag, februari 20, 2007

Kul saker












Nu är resan till Split bokad. Senaste väderprognosen gör gällande 18 grader. Nu håller vi bara tummarna för att modellen är lika fin som Natalia i St Petersburg var. Vi åker nästa helg. Någon som har varit i Split som har tips på bra ställen att fota på/roa sig på?

Andra kul saker:
Pontus åker till Hollywood på fredag för en junket och ska träffa bland andra Michael C Hall från "Dexter". Den bästa tv-serien just nu. Näst bäst är "Heroes" och det trodde jag inte. Är ju inget sci-fi fan direkt. Tredje säsongen av "Desperate housewives" är också riktigt bra. Pontus har tur och är där samtidigt som Oscarsgalan. Speaking of which - missa inte min Ellen DeGeneres intervju i blaskan på fredag.

NYC ETD: 15 days and counting.

2 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Jag har varit där och älskar, älskar, älskar Kroatien. Har ni tid så ta båten till Hvar (typ 30 minuter). Så myyysigt att man vill dö. Annars är Dubrovnic min favvostad men dit ska ni kanske inte? Split har en asnajs strandpromenad med fik och barer minns jag. Vi kan ringas så berättar jag mer.
/Petra

21 februari, 2007 00:56  
Blogger malin said...

Håller med Sporty. Dubrovnik är hur fint som helst.

Och Heroes är jättebra. Har 2 avsnitt att se nu och det ska bli mycket spännande!

21 februari, 2007 14:40  

Skicka en kommentar

<< Home