tisdag, maj 15, 2007

Just nu

Gillar jag:
Att jag vågade klippa av mig håret hos frisören i går. Nu: kort page typ.
Att jag har tagit ut några semesterdagar och ska bjuda Måns till Åland.
Att jag mår fysiskt bra och att ryggen är bättre.
Att det är röd dag på torsdag.
Att det finns laktosfri fil. Tack Valio.

Gillar jag INTE:
Continental Airlines som i ett brev förklarar att de var bra på att boka om oss från Newark.
Continental Airlines som skyller på snöovädret att vi inte kom med våra flyg hem från Newark.
Continental Airlines som inte tycker att de ska ersätta oss ekonomiskt för debaclet i Newark.
Continental Airlines. Dålig personal. Dåliga plan. Dålig inställning. Dålig service. Dålig info.
Continental Airlines som amerikanerna (suckers) röstade fram till USA:s bästa flygbolag.

2 Comments:

Blogger m said...

Du var verkligen mycket snygg i din nya frisyr. Bra vågat!

15 maj, 2007 21:52  
Blogger Sofia said...

Lägg upp en bild!
Vill också se!

16 maj, 2007 09:57  

Skicka en kommentar

<< Home