torsdag, maj 10, 2007

Lördag nästa vecka

Ganska snart är det dags för mig att dra till Skottland. Jag flyttar ut ur min lägenhet den 31 maj, bor hos Linda i några dagar och sedan drar jag.

Men innan dess tänkte jag ha någon typ av hejdåtjohejsan. Så om ni vill är ni välkomna hem till mig nästnästa lördag (den 19 maj). När jag tittade igenom alla mina recept insåg jag att det jag aldrig gör är efterrätter. Så jag tänkte bjuda på grillad korv och efterrättsbuffé. Typ. Och om ni vill får ni gärna dricka upp lite av all den där spriten jag lagrat genom åren.

Ni är alltså välkomna till mig nästa helg runt 5-tiden och framöver. Jag skickar ut ett mejl också, när jag orkar, men om ni inte fått något säg till.

Och så tycker jag att ni ska komma och hälsa på i Skottland. Så jag inte blir ensam.

4 Comments:

Blogger Sofia said...

Jag ska definitivt kolla med Nicklas om jag kan komma och hälsa på dig en långhelg i Skottland.

11 maj, 2007 10:55  
Blogger Andrea said...

hejdåtjosan missar jag tyvärr eftersom jag är på Kreta. Men vi hinner väl ses och fika innan!??

12 maj, 2007 15:01  
Blogger Andrea said...

Skottland kan bli kärvt. Har en helg i Amsterdam inbokat samt den traditionella (en gång räknas som tradition) sommarcampingresan med Martin. Ska undersöka det hela närmare.

12 maj, 2007 15:03  
Blogger malin said...

Jag åker inte förrän 6 juni. Men helgen efter ska jag till Riga och den 29 maj flyttar jag ur lägenheten.

Så man kan kanske säga att det är en av få möjligheter att träffa mig i min lägenhet. Men så klart är jag tillgänglig på andra ställen.

Du är ju dessutom skyldig mig en film, Andrea ;)

13 maj, 2007 10:14  

Skicka en kommentar

<< Home