måndag, september 24, 2007

I valet och kvalet


Jag har bestämt mig för att den enda riktiga shoppingen jag kan tillåta mig i höst är en rejäl vinterkappa. Jag behöver en eftersom min gamla nu gått till välgörenhet.
Igår hittade jag två trevliga kappor hos min favorit Twist&Tango och nu kan jag inte välja. Så jag tänkte att ni ska få välja åt mig.

Kommentera och förklara vilken jag ska köpa!

Den översta är tunnare och lite gullig, men känns som den kommer vara ute om något år. Den andra är mer mig, men väldigt lik mina tidigare kappor.

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Den nedre av de två Twist&Tango-kapprona tycker jag. Klassisk, svart, kommer att hålla i år.

24 september, 2007 14:50  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker samma som Sofia. Den är mest du och kommer att hålla länge. Tycker Hannah (Måns håller med :)

24 september, 2007 18:09  
Anonymous Anonym said...

HM-kappan är definitivt härligast! Inte så praktisk, kanske, men härligast. Vill du vara praktisk så håller jag med övriga här; den nedre.

24 september, 2007 18:13  

Skicka en kommentar

<< Home