fredag, september 21, 2007

Ladies blaj

Precis hemkommen från Ladies night.
Tja.
Vad ska man säga.
Sällskapet var toppen, kunde inte varit trevligare.
Skaldjursplatån var smaskens, vinet gott och efter mycket hojtande och viftande med gaffeln fick vi även efterrätt och chokladbakelsen var smarrig.
Men showen…

…lättköpt.
Skämten var småputtriga, om ens det, mycket könsskämt och "ni är så snygga i kväll", vi bjöds på några Martin Stenmarck-hits och en hel radda gamla och nya publikfavoriter framförda på bästa coverbandsvis med tillhörande dansare a´la K-Fed.
Faktum är att hela showen kändes som en coverbandsspelning med ovanligt stor budget.
I was not impressed.

Men,
jag tillhör nog inte målgruppen.
jag var nog inte tillräckligt full.
jag är inget Stenmarck-fan.

Hade det inte varit för den mycket trevliga sällskapet vid middagen (och att jag fick gå gratis!) hade jag nog hellre suttit hemma framför tv:n.