måndag, september 17, 2007

Snusktant

Jag har ägnat helgen åt första säsongen av Friday Night Lights, rekommenderad av Måns och Hannah. Jättebra tv, trovärdig dialog, dokumentäraktigt ljud och bra skådespelarinsatser. Och massor av söta småpojkar.

Jag måste erkänna att jag kände mig lite som en snusktant när jag trånade över någon som ska föreställa 16. Det kändes så jobbigt att jag var tvungen att fråga Google-guden om den riktiga åldern på Taylor Kitsch som spelar Tim. Och han var, tack och lov, född 81. Så jag är småpervers, men inte riktigt pervo.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och gissa vem som höll på att kissa på sig av upphetsning när jag telefonintervjuade honom i våras? Han var superdupertrevlig dessutom.
/Hannah

17 september, 2007 17:15  
Blogger Sporty Spice said...

Hmpf. Min pojkvän är född 1981. Så jag är lite småpervers alltså? =)

17 september, 2007 18:26  
Blogger malin said...

Till Hannah: aaaaaaaaaa.

Till Sporty: Ta det inte som något negativt. Lite perversion piggar upp vardagen. Tänk vad trist livet skulle kunna vara.

18 september, 2007 12:06  

Skicka en kommentar

<< Home