lördag, september 08, 2007

Tack Måns!
















Bilden är från TV4:as fest i torsdags. Mycket trevligt! God mat och bra underhållning i form av Måns Z och The Ark. Min Måns och hans jobbarkompisar dök upp på eftersläppet och när jag hade gått hem fångade Pontus dessa två Månsar på bild. Porrmuschen överglänser nog lillmånsas miniskäggstubb, don't ya think?

Hur som helst. Dagen efter slog förkylningen till och i dag har både jag och Måns legat deckade. Det var med sorg i hjärtat jag ringde min kompis Hanna i morse och förklarade att vi inte kunde komma på deras bröllop på Blidö. Och 27-års dagen får följdaktligen firas i soffan med alvedon, glass, tv, halsont, hushållspapper, novalucol och ont i alla leder. Det är sååååå tråkigt att var sjuk och särskilt när man egentligen skulle ha varit ledig. Jag blir säkert frisk till måndag.

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Isch, krya på er!

Och för att du inte ska få noja i efterhand: Läs på förpackningen till alla tabletter du vill stoppa i dig så att de är okej när man är preggo.

Puss!

//s - som varit på 81-årskalas i dag, med smörgåstårta, så jag kan vänta tills du blivit frisk.

08 september, 2007 20:50  

Skicka en kommentar

<< Home