fredag, december 28, 2007

Bäst 2007



  • ELLE-galan. Jag fick min första striptease till livs genom världens förmodligen bästa; Dita von Teese.
  • Split, Kroatien där vi gjorde det internationella vårmodet. Londonkontoret hade bokat in oss på ett splajdans 5-stjärnigt hotell, modellen var underbar och maten var super.
  • New York med Karin och Mats. Inte debaclet på flygplatsen, men väl shopping, drinkar och ett positivt g-test i världens bästa stad. Och hälsa på Sporty i Madison.
  • Vår miniweekend på Åland.
  • Visby i somras. Lars Noréns "Hamlet" på Romateatern var riktigt bra.
  • Semester i Västergötland. Läckö slott är mycket fint.
  • Miniweekend på Österlen med konstavstickare till Wanås.

  • Vår hemliga vigsel i Stadshuset i september med efterföljande natt på Grand i Saltis. Grymt!
  • Vår dotter Maja kom till jorden!



Annat bra:
Måns Zelmerlöw, "Upp till Kamp", "De andras liv", "The Departed", "Grey's anatomy", "Project runway", Hillevi Boström, Karin Alvtegen, Stieg Larsson, Peter Le Marc. Jag har säkert glömt massa annat bra.

1 Comments:

Blogger Hannah said...

Det är tydligt att jag bara har mjölk i hjärnan. Vi har ingalunda haft "miniweekends" varken på åland eller på österlen. Finns det nåt som ens heter så? Jag menar att vi haft trevliga weekendresor till nämnda ställen. sorry.

29 december, 2007 19:27  

Skicka en kommentar

<< Home