tisdag, juni 10, 2008

Min present till mig

Eftersom min stora handväska har gått sönder så fick jag lov att köpa en ny till mig själv. Låt mig presentera min nya kompis:


Visst är den fin! Nu återstår bara att se om den amerikanska nätshopen jag köpte den på är seriös och leverar rätt produkt och hyfsat snart. Denna Prada Messenger blir perfekt till jobbet och när man ska iväg och resa, med plats för böcker, nappar, tvättlappar, sminkväska, ramlösa och annat fint. Priset? 250 dollar. Men det var jag värd! Shoppingförbudet är ju hävt nu när det är juni, men jag har en ny devis - inget nytt in utan något gammalt ut. Så jag tänker inte go bananas. Man tänker ju på miljön, på hur mycket energi som går åt i världen på grund av all shopping och man tänker ju på att saker och ting inte gör en lycklig om man inte får kämpa lite för dem.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skitsnygg värra. Har du problem med shipping kan du alltid använda min adress så skickar jag vidare hem till dig.

Jag håller helt med dig när det gäler shopping, man ska leva medvetet helt enkelt. Hejja Hannah!

11 juni, 2008 17:45  
Blogger Hannah said...

Fan, det där skulle du aldrig ha sagt... Nu kommer jag ju att raida (heter det så?) ralphlauren.com juh. Fast då måste jag ju först göra mig av med en del.

Förrådet - here I come!

12 juni, 2008 13:05  

Skicka en kommentar

<< Home