onsdag, september 14, 2005

Go Petra!

Har bestämt mig för att jag ska fan blogga nåt varje dag jag sitter vid en dator! Och eftersom det droppat in jobb på SvD så har jag inga ursäkter. Fast nästa vecka när jag går InDesign-kurs i Arbetsförmedlingens regi, kanske det är läge att ligga lågt med bloggande.

Hoppas alla kollat in Petras blogg, hon kickar oss i rumpan redan och då startade hon den i fredags natt! Go Petra säger jag. Så mycket Mads Mikkelsen kan man bara tacka och bocka för. Tror att jag ska göra Petra sällskap när hon ska stalka Mads när han kommer til Stockholm.

7 Comments:

Blogger Sofia said...

Jag undrar bara hur sjutton hon hinner. Själva har jag lyckats med två inlägg och några stackars kommentarer och känner mig nöjd med det. Jag måste ha ett för stressigt jobb ;)

14 september, 2005 14:06  
Blogger Andrea said...

du hinner ju läsa Petras blogg i alla fall! :-)

14 september, 2005 14:31  
Blogger malin said...

Go, Andrea säger jag. Ett inlägg om dan är suvve!

14 september, 2005 15:21  
Blogger Sofia said...

Det är för att jag läser fortare än jag skriver…

14 september, 2005 15:34  
Blogger Hannah said...

Betyder det att jag FÅR skriva fler inlägg per dag?

14 september, 2005 16:48  
Blogger Sporty Spice said...

Tack för visat intresse. Och tack för att ni visade mig in i bloggens fantastiska värld. Jag är lite inne på Hannahs linje ... får man skriva fler än ett inlägg per dag? Jag har så mycket att berätta och visdom att dela med mig av ... =)

14 september, 2005 16:53  
Blogger Sporty Spice said...

Andrea. En stalker buddie. Jippi!

14 september, 2005 16:56  

Skicka en kommentar

<< Home