tisdag, september 13, 2005

Säg ja!

I engelska Elle läste jag om en man som bestämde sig för att bara säga ja för att han var så tråkig. Och jag har nu bestämt mig för att göra en light-version av det.

Så imorgon har jag sagt ja till att både gå på vernissage med Hannah och äta middag med Linda.
Det kan gå. Linda la in brasklappen att hon nog ska träffa några andra. Vi får se hur mitt nya, ja-sägande, liv börjar.

(Jag sa också ja till att Andrea får ta med egna böcker till min bokbrunch. Och till extra sås på lunchen)

3 Comments:

Blogger Andrea said...

Härligt med ja-sägare!

Själv hade jag gärna sagt ja till vernissage. Tyvärr har jag redan sagt ja till en vietnamsk middag hos en kompis, så det fick bli ett nej denna gång. hur hanterar man det, Malin, när man redan har sagt ja och blir tillfrågad om nåt annat?

13 september, 2005 17:03  
Blogger Hannah said...

Och vet du vad som ingår efter vernissagen? Om du väljer bort Linda? Middag och kl 21.15 gratis förhandsvisning av "Tjenare Kungen" - Ulf Malmros nya film. Det du!

13 september, 2005 22:11  
Blogger malin said...

Coolers.
Låter som en bra deal. Ska höra med Linda.

Och Andrea. Som sagt. jag tror på förnekelse. Men det kanske bara slutar med att alla ens vänner blir arga på en. Vi får se om ett tag.

14 september, 2005 11:08  

Skicka en kommentar

<< Home