fredag, september 16, 2005

Norrmän

Var i Norge hos systertidningen igår. Vi är väldigt avundsjuka på lagstiftningen i det landet som gör att de kan ha hur mycket forum de vill.
På flygplatsen, köande för samma plan som mig, fanns vår chefred, Svds chefred, tre vdar och ytterligare lite viktiga människor.
På planet frågade AG mig om hur Marc mådde och om jag fortfarande pendlade. Tror det var ett försök till vapenvila. Så jag svarade lite glättigt.

Vet ni:
att de har en riktigt Fleet street i Oslo som heter Akersgate.
att norrmän låter fruktansvärt glada oberoende vad de talar om.
att Oslos flygplats är en av mina favvisar nu. Trevlig, mycket matställen och helt okej shopping.
att vi inte såg några snygga norrmän alls.

Jag vann förresten skoauktionen på ebay. Jag väntar nu vid brevlådan för att få mina snygga röda Etnies.

Jag har förresten haft ett möte med vår jurist idag. Och insett att jag kanske ser till att det blir jag som hamnar i fängelse istället för chefred K.

3 Comments:

Blogger Sofia said...

Oj, jag måste ha missat något. Varför i hela fridens namn riskerar du hamna i fängelse?

17 september, 2005 10:00  
Blogger malin said...

Just nu sitter jag med juristen och försöker se till att vår sajt inte gäller under ansvarig utgivare.

Men en sajt kan fortfarande begå lagbrott. och om det inte finns en ansvarig utgivare ligger ansvaret på den som ska ha koll. Alltså jag.

17 september, 2005 19:15  
Blogger Sporty Spice said...

Inga snygga norrmän? Nämen? Var höll Morten Harket hus då?!

19 september, 2005 09:16  

Skicka en kommentar

<< Home