onsdag, september 14, 2005

Muskler på revbenen

Jag tänkte skriva ett inlägg inom Petras område: träning.

Visste ni att magmusklerna faktiskt sitter fast på revbenen.
Det visste inte jag. Förrän efter ett tufft corepass i måndags. Hela framsidan av revbenen gör JÄTTEONT. Jag var tvungen att rulla ur sängen i morse för att jag klarade bara inte av att sätta mig upp.
Det gör för tusan ont att skratta.
Som tur var har vi inte haft så kul här idag. Faktiskt en ganska trist dag hittills.

Men mitt ja-sägande går bra. Linda ställde in så jag kan titta på foton och film med Hannah.

3 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Bra jobbat Hannah! Det gör ont att bli så här snygg (points at one self).

14 september, 2005 16:54  
Blogger Andrea said...

Det var ju Malin som tränade... Eller?

15 september, 2005 10:57  
Blogger malin said...

Hannah skulle börja med sin träning igår. Sa hon i onsdags.

16 september, 2005 16:39  

Skicka en kommentar

<< Home