torsdag, maj 04, 2006

Härligt
















Sommarens utflykt till Gotland är bokad. Jag kan pusta ut. Och jag räknar veckorna tills jag är ledig. 10 kvar tror jag...Våren har aldrig varit så lång och så full av tvivel. Men som en gammal vän sa till mig i dag: "Du är lika klok som du brukar. Det bara inte känns så".

Annars... Tja. Tur att inbjudningarna håller en på glatt humör. Efter tisdagens mingel på Mango med Sanna, onsdagens galapremiär av "M:I:III" med Andrea (vi hoppade efterfesten på Cafét) och kvällens mingel på TT blir det bra med middag på fredag. På lördag gör jag och Malin Münchenbryggeriet osäkert på Sound of Paris och nästa vecka är det både Sturebad som ska invigas och krämer ska kletas på.

Och vem vet. I detta nu kanske man har blivit tante Hannah. Heja Fia!


2 Comments:

Blogger Sofia said...

Ingen bebbe än. Men jag har börjat få fler och fler kraftigare värkar, så jag hoppas att det ska komma igång ordentligt under dagen.
Har vi tur kanske du är tante Hannah i morgon :)

05 maj, 2006 11:04  
Blogger sannan said...

Aha,undrade just hur det gick på bebbfronten. Men den som väntar på nåt gott...

05 maj, 2006 12:34  

Skicka en kommentar

<< Home