torsdag, maj 11, 2006

Åsså var det fredag

Det gick inte att titta på "Ett herrans liv" med Lill-Babs i går utan att blunda och hålla för öronen. Men fan vad kul det var när hon var i tv-spelsbutiken, hehe.

Veckan som gick:
Jobb, jobb, jobb... Jag är inne i en slitsam fas. Jag känner mig oinspirerad.

Tisdag. Mingel på Sturebadet med Sanna. Kerstin Florian pratade konstig dialekt och bröt på amerikanska när hon invigde det nya spaet, samer jojkade och det bjöds på kott-soppa. Märkligt. I goodiebagen: krämer, oljor och en härlig lounge-robe till Måns.

Mingel även i onsdags med Karin (ex-kollega) på The White Room. Ole Henriksen hälsade välkommen på dansk-amerikanska och det bjöds på rosa bubbel och otroligt god mat. I goodiebagen: krämer, oljor och en flaska björkvatten till Måns.

Bud till jobbet: En creepy hälsning från Damien som påminner om att jorden undergång är nära. Och att det sker 2006-06-06...


Andra glädjeämnen är att det blir en 3:e säsong av "Veronica Mars". Då kan man förhoppningsvis se mer av Jason Dohring. Tack CBS/Warner Bros.

I helgen tänker jag hälsa på Hillevi om det går för sig.

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Åh, Ole Hendriksen-produkterna som är så härliga. Min personliga favorit är den porsammandragande masken.

Hillevi träffar gärna tante Hannah i helgen. Jag lovar att du kommer att känna dig luuuuugn när du tittat på henne i tre sekunder. Ring så bestämmer vi när!

12 maj, 2006 16:39  

Skicka en kommentar

<< Home