tisdag, augusti 29, 2006

Hemma igen - till slut

Detta är den konstigaste resan jag gjort. Och den krångligaste. Och kanske den dyraste.

• Bagaget kom bort på väg till A-deen.
• Marc hade bokat en dyr biljett till mig när vi skulle flyga ner till London. Men det visade sig att han bokat den i sitt namn, av gammal vana. Den gick inte att namnändra, så vi betalade ännu mer för en biljett till.
• Både jag och Marc hade bokat biljett till honom från London till Aberdeen så vi betalade dubbelt för den biljetten.
• Bussen från tågstationen till Luton airport brukar ta mindre än 10 min. I går morse stod trafiken totalt still, utan anledning, klockan fem på morgonen. 40 min tog det. Jag missade flyget och fick boka om till kvällen. Det blev dyrt.

Men nu är jag hemma och vill leka. Vem har tid med mig?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill leka med dig.
Rickard

30 augusti, 2006 07:21  
Blogger Hannah said...

Jag vill också leka. Men kanske första på söndag.

Hörs! Kram

31 augusti, 2006 18:40  
Blogger Sofia said...

Jag har alltid tid för dig Malin! Men vi kommer att vara på Värmdö till söndag, men sen...

31 augusti, 2006 22:09  

Skicka en kommentar

<< Home