måndag, november 06, 2006

Hurra, hurra, hurra!


I dag fyller Hillevi 6 månader!
Det är inte klokt vad tiden har gått fort. För 6 månader sen klämde man ut en bebis och det är knappt som jag kommer ihåg att det har hänt. Jag ser bilder på mig själv när jag är gravid och tänker, "just ja, JAG har ju varit så där stor och rund".
Känns som om Hillevi alltid varit så här stor och cool.

Nu väger hon över 8 kilo och är väl kanske 68 cm lång. Fortfarande lika glad, men har börjat visa upp ett bestämt humör med små utbrott av ilska.
Men hon älskar att träffa folk, så hör gärna av er om ni har tid att ses!

ps. Hur är det med vår månatliga middag? Är det på onsdag vi ska ses? Var det jag som skulle ha bokat något ställe?

2 Comments:

Blogger sannan said...

Grattis Hillevi! Stora damen!
Och det är jag som ska boka bord till på onsdag. Hade tänkt att vi skulle gå till supertrevliga Nero, men de tar inte bokningar. "Ni får försöka, men ni är välkomna..." Tja. Tycker ni att vi har tid att vänta in ett bord, eller ska jag hitta på något annat?

06 november, 2006 15:52  
Blogger Hannah said...

Massor av grattiskramar till den lilla räkan från tante Hannah och farbror Måns!

07 november, 2006 21:02  

Skicka en kommentar

<< Home