lördag, januari 19, 2008

Hannahs beauty awards

Har inte så mycket tid att ägna mig åt skönhet numera men jag vill gärna dela med mig av mina bästa produkter:
Estee Lauder Day Wear Plus. Bästa dagcremen. Känns super hela dagen och luktar diskret och fräscht.

Clinique City Block Sheer. Perfekt för mig som inte hinner med någon avancerad makeup på dagarna. Dryg. En liten klick räcker för att ge huden ett snyggt skimmer.

Jag gillar Make Up Stores produkter och har samlat på mig massor under åren. Använder dagligen deras concealer och annars älskar jag deras läppstift i nyansen BABY. Bäst någonsin. Underlagen, det lösa pudret, en ögonpenna i nyansen OLD MOSS, cover all mix och cleansing water är annat jag gärna använder.

Flextencils från Lancome är min favorit bland mascaror. Jag har ju ganska korta fransar så jag blir alltid glad när de ser längre ut.

Letar fortfarande efter den ultimata nattcremen och en bra deo. Har ni några tips?