fredag, januari 04, 2008

Önskningar för 2008



Att Maja får växa och utvecklas och att min föräldraledighet med henne blir grym.

Att flytten till vår nya stora lägenhet funkar bra och att jag kan få sätta tänderna i inredningen med nya möbler och annat kul.

Att sommaren blir skön med mycket umgänge, kanske ett glas välkylt rosé och många bad i Sicklasjön.

Att vi får en årlig tur till Gotland - alla som vill följa med är välkomna! - som blir varm och lyckad.

Att vår planerade sena bröllopsfest blir en fest som alla talar om i flera år efteråt. :)

Att jag får komma tillbaka till nya utmanande arbetsuppgifter i höst (kanske rent av något helt nytt?) när Måns föräldraledighet inleds.

Att vi får två veckor i Thailand i höst/vinter när det är som mörkast igen.




Att jag lyckas med mitt shoppingförbud och att när förbudet är över, börjar shoppa klokare.

Att Maja får många nya vänner att leka med!

Dessutom ska jag:
Läsa flera klassiker som Strindbergs "Röda rummet", gå ned de 5 kilo som fattas till min startvikt (före graviditeten), hitta den ultimata nattcremen, använda tandtråd mycket oftare, fira min makes 30-årsdag, fira 5-årsjubileum med min make samt 1-årig bröllopsdag!

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Vad mycket skoj ni har inplanerat för året.
OCh vad fint rund och go hon blivit, den lilla Maja. Långtar så efter att få träffa henne igen.

Min önskning för 2008 är att hela familjen ska få vara lite friskare…

04 januari, 2008 15:54  

Skicka en kommentar

<< Home