fredag, februari 29, 2008

Skottdag

Jorå s’att…
Man passade väl på att utnyttja att det var skottdag i dag.
Det vill säga: jag friade till Nicke och fick ett "jag visste att du skulle fråga… och jag säger väl JA"

När har vi inte hunnit snacka om, frieriet ägde rum hemma hos Lisa, Per och lilla Gustav med Axel som extra vittne, där vi var på middag. Men vid 20 ville Hillevi åka hem och sova i sin säng så då åkte vi tjejer hem och pappa/blivande maken stannade och umgicks med sina vänner.
Återkommer därför med vidare bröllopsplaner. Kan dock avslöja att det kommer att bli litet och obemärkt om jag får vara med och bestämma.

Puss på er!

5 Comments:

Blogger Måns said...

Heja!

29 februari, 2008 23:34  
Blogger Hannah said...

Grattis! Grattis! Grattis!

Jag vill gå på FÄÄÄÄÄÄÄST! Och ha klänning på mig! Ja, jag vet att jag snuvade er på fäst men va fan, jag vägde ju ett ton... :)

Mina grå pumps i strutsskinn vill ut och lufta sig, hälsar de, dessutom.

01 mars, 2008 10:29  
Anonymous Anonym said...

Grattis. Jag fick höra att om tjejen friar på skottdagen men får nej så måste killen köpa sju par handskar till henne så att hon kan gömma sitt icke diamantklädda finger. Ganska trist plåster på såret måste jag säga ... =)

01 mars, 2008 21:31  
Blogger Sofia said...

Jag hade läst innan att om killen sa nej så var han tvungen att ha en väldigt god anledning, samt fick lov att överösa tjejen med presenter. Dvs en win-win-situation som jag såg det ;)

02 mars, 2008 11:49  
Anonymous Anonym said...

Åååå, så roligt! Jättejättegrattis!
kram,
sanna

03 mars, 2008 08:54  

Skicka en kommentar

<< Home