måndag, september 19, 2005

Knökfullt

Jag upplever inte mig själv som nån som har mycket kläder, men på senare tid har det blivit svårare och svårare att få in alla.
Efter att jag tvättat i helgen så hade jag problem med att få in allt på klädhängarna. Jag har tvingats flytta mina kavajer (bara 2, men ändå) till en garderob i hallen, trots att jag det senaste året sorterat bort 3 kassar med grejer.

Vart i hela friden kommer alla dessa kläder från? Och varför har jag ändå aldrig nåt att sätta på mig?

4 Comments:

Blogger sannan said...

kanske du kan lägga dem i din tomma bokhylla..?

men jag vet precis hur det är - fullt, men ingenting har man att sätta på sig!

nu ska jag gå på estnisk modevisning och se vad man har på sig där.

19 september, 2005 17:17  
Blogger Andrea said...

försök dela en etta på 42 kvadrat med en 193 cm lång kille... alla Martins kläder tar dubbelt så mycket plats som mina. för att inte tala om skorna!

20 september, 2005 09:34  
Blogger malin said...

Samma prob med Marc. Hans skor är enorma! Tror han har 46 eller 47.

Jag kan ta på mig hans skor utanpå mina egna skor. När vi var i Thailand stod hans enorma gympadojor, bredvid mina små flip flop utanför vår koja. Vi var tvugna att ta in ett par eftersom det såg ut som om han var en pedofil.

Allra jobbigast är det när vi packar för att resa nånstans. Hans skor tar alltid upp minst halva bagaget.

20 september, 2005 10:15  
Blogger Andrea said...

Shit, så stora fötter har inte M. Grattis Malin! :-)

Du kanske ska köpa en sån absolutely hideous rullgarderob som Hannah hade hemma hos mig. Eller en snygg.

20 september, 2005 15:53  

Skicka en kommentar

<< Home